کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک با سابقه ی ۵۰ ساله در زمینه بازرگانی انواع کشمش تاکستان و ملایر دارای سابقه درخشان در زمینه صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک (آفتابی،تیزابی،انگوری)، درجه دو، دستچین، پشت لیزری، سرکه ای، حلوایی، پوشال؛ دُم و چوب دارد و مفتخر به همکاری با بازرگانان، کسبه بازارهای بزرگ ایران و رابطه مستقیم خود با مصرف کنندگان را دارا می باشد.

  • ۰
  • ۰

اخذ گواهینامه ایزو می تواند ابزار مفیدی برای افزایش اعتبار شما باشد. هزینه اخذ گواهینامه های ایزو، وابسته به فاکتورهای متعددی است که هر یک از آنها در قیمت و هزینه های ثبت و صدور گواهینامه های ایزو تاثیر گذار هستند.

گواهینامه ایزو گواهی نشان می دهد که یک سیستم مدیریت، فرآیند تولید، خدمات یا رویه مستندسازی تمام الزامات استانداردسازی و تضمین کیفیت را دارد. ISO یک سازمان مستقل، غیر دولتی و بین المللی است که استانداردهایی را برای تضمین کیفیت، ایمنی و کارایی محصولات، خدمات و سیستم ها ایجاد می کند.

بررسی اجمالی گواهینامه ISO

گواهی ایزو گواهینامه ای است که استانداردهایی را در اختیار سازمان ها قرار می دهد و در نتیجه راه نوآوری و توسعه تجارت را نشان می دهد. گواهی ایزو برای تشکیل استانداردهای خاصی که کیفیت، ایمنی و کارایی محصولات و خدمات را تضمین می کند، الزامی است. همچنین تضمین می کند که محصولات و خدمات شرکت مطابق با الزامات مشتری و مقررات است. این گواهی می دهد که سیستم مدیریت شرکت با استاندارد ISO که برای کسب و کار، مشتریان و کارکنان/تیم مفید است مطابقت دارد.

علاوه بر این، گواهینامه ISO به نشان دادن بهبود مستمر کمک می کند. همچنین گواهی می دهد که فرآیند زیر تمامی معیارهای استانداردسازی و بررسی کیفیت را برآورده کرده است. این گواهینامه در زمینه های مختلفی صادر می شود و هر گواهینامه ISO دارای مجموعه ای از معیارهای متفاوت است، مانند:

سیستم مدیریت،

فرآیند تولید، و

خدمات یا فرآیند مستندسازی

مراحل دریافت گواهینامه ایزو معتبر (اخذ ایزو معتبر)

سازمان ها برای استفاده از مزایا و مواهب اخذ گواهینامه ایزو، باید یک شرکت معتبر گواهی دهنده ایزو را انتخاب نمایند تا با دریافت گواهینامه ایزو معتبر، شهرت سازمانی خود را خدشه دار ننمایند. برخی از شرکت‌های متقاضی گواهینامه ایزو، به سبب بالاتر بودن هزینه صدور گواهینامه ایزو در CB های معتبر به سمت گواهینامه های ایزو تقلبی و شرکت های صادر کننده نامعتبر می روند که این امر تبعات منفی زیادی را برای شرکتهای دریافت کننده در پی خواهد داشت.

اگر سازمانی خود را به عنوان "دارنده گواهینامه ISO 9001"اعلام کند، به این معنی است که سازمان الزامات تعیین شده تحت ISO 9001 را برآورده کرده است . ایزو 9001 سازمان ها را ملزم می کند که یک سیستم مدیریت کیفیت را تعریف و از آنها پیروی کنند که هم مناسب و مؤثر باشد و هم از آنها بخواهد مناطقی را که برای بهبود هستند شناسایی کرده و نسبت به این بهبودها اقدام کنند.

 

دریافت و اخذ گواهینامه ایزو به چه معناست؟

داشتن گواهینامه ایزو به این معنی است که شما برای اخذ گواهینامه ایزو توسط یک شخص ثالث مستقل ممیزی شده اید و نشان داده اید که کسب و کار شما مطابق با الزامات آخرین استانداردهای فرآیند کیفیت تعیین شده توسط سازمان استاندارد بین المللی است. دریافت گواهینامه ایزو نشان می دهد که فرآیندهای شما به طور مؤثر کار می کنند و با بهترین شیوه های بین المللی (معروف به استاندارد) مطابقت دارند.

این برای شرکت شما هم در داخل و هم در خارج مفید است. در داخل، زیرا احتمالاً محصولات با کیفیت بهتری تولید و ارسال می کنید که مشتریان شما را خوشحال می کند و به موقع به دستتان می رسد. و در خارج، زیرا اکنون می توانید این واقعیت را به جامعه تجاری بیرونی عرضه کنید، که به سطوح فروش بالاتر با مجموعه ای بهتر از مشتریان تبدیل می شود. شرکت‌هایی که فرآیندهای محکمی دارند، محصولات باکیفیت می‌سازند که در صورت نیاز به دستشان می‌رسد و آن شرکت‌ها شهرت و پیروان زیادی پیدا می‌کنند.

گواهینامه های ISO متعددی وجود دارد که مختص صنعت هستند، از مدیریت انرژی و مسئولیت اجتماعی گرفته تا مدیریت ریسک و بهداشت و ایمنی شغلی. هر گواهینامه ISO علاوه بر داشتن معیارها و مجموعه استانداردهای خاص خود به صورت عددی طبقه بندی می شود.

 

 

  • ۰۱/۱۰/۲۱
  • کشمش ضایعاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی