کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک با سابقه ی ۵۰ ساله در زمینه بازرگانی انواع کشمش تاکستان و ملایر دارای سابقه درخشان در زمینه صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک (آفتابی،تیزابی،انگوری)، درجه دو، دستچین، پشت لیزری، سرکه ای، حلوایی، پوشال؛ دُم و چوب دارد و مفتخر به همکاری با بازرگانان، کسبه بازارهای بزرگ ایران و رابطه مستقیم خود با مصرف کنندگان را دارا می باشد.

  • ۰
  • ۰

کشمش سرکه ای


کشمش سرکه ای
از آنجایی که میدانیم انگور یکی از بهترین میوه هایی است که خداوند برای ما انسان ها خلق نموده است.

کشمش

کشمش در واقعه همان انگور خشک شده‌ می باشد که خواص بسیار زیادی در آن وجود دارد که این خواص عبارت اندز: ویتامین‌های گروه b، پتاسیم، آهن، کلسیم و همچنین کشمش دارای خواصی چون آنتی اکسیدان می باشد که این خواص باعث می شود که از تخریب سلولی جلوگیری کند.

کشمش

در واقعه کشمش یک میوه رسیده و قابل استفاده برای عموم مردم می باشد که با خشک کردن انگور به وجود می آید که برای خشک کردن آن به صوت اضافه کردن مواد یا بدون اضافه کردن هیچ گونه موادی نسبت به نوع انگو صورت می گیرد که این میوه خشک شده در تمام طول سال یافت می شود و در بازار به صورت نوع کشمش به فروش می رسد.

کشمش سرکه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی