کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک با سابقه ی ۵۰ ساله در زمینه بازرگانی انواع کشمش تاکستان و ملایر دارای سابقه درخشان در زمینه صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک (آفتابی،تیزابی،انگوری)، درجه دو، دستچین، پشت لیزری، سرکه ای، حلوایی، پوشال؛ دُم و چوب دارد و مفتخر به همکاری با بازرگانان، کسبه بازارهای بزرگ ایران و رابطه مستقیم خود با مصرف کنندگان را دارا می باشد.

  • ۰
  • ۰

کشمش


کشمش
با سلام خدمت همراهان عزیز شرکت فرتاک ، ما امروز میخواهیم برای شما همراهان گرامی درباره کشمش و مزایای و معایب آن برای بدن توضیحاتی بدهیم. با ما همراه باشید.

کشمش چیست؟

کشمش محصولی می باشد که با استفاده از خشک کردن انگور به درست می آید که به دلیل خواص و مزایای آن طرفداران زیادی در سطح کشور و حتی جهان دارد به طوری که این محصول توانسته خود را در داخل دیگر خشکبار ها قرار دهد و جزو دسته تنقلات در جهان شود.

کشمش

کشمش در واقعه همان انگور خشک شده‌ می باشد که خواص بسیار زیادی در آن وجود دارد که این خواص عبارت اندز: ویتامین‌های گروه b، پتاسیم، آهن، کلسیم و همچنین کشمش دارای خواصی چون آنتی اکسیدان می باشد که این خواص باعث می شود که از تخریب سلولی جلوگیری کند.


کشمش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی