کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

کشمش ضایعاتی

فروش انواع کشمش به صورت عمده و جزئی

گروه تولیدی و بازرگانی فرتاک با سابقه ی ۵۰ ساله در زمینه بازرگانی انواع کشمش تاکستان و ملایر دارای سابقه درخشان در زمینه صادرات و عرضه کشمش به تمام نقاط ایران‌ بسته بندی و فروش انواع کشمش های درجه یک (آفتابی،تیزابی،انگوری)، درجه دو، دستچین، پشت لیزری، سرکه ای، حلوایی، پوشال؛ دُم و چوب دارد و مفتخر به همکاری با بازرگانان، کسبه بازارهای بزرگ ایران و رابطه مستقیم خود با مصرف کنندگان را دارا می باشد.

  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری به وکیلی میگویند که عمده فعالیت های خود را با این حوزه اختصاص داده و در مسائل و موضوعات کیفری تخصص دارد و بتواند نسبت به  امور کیفری که موضوع دعوا قرار می گیرد دفاعیات حرفه ای مورد نیاز را انجام بدهد و به کلیه موضوعات کیفری از جمله  قواعد و مقررات جزایی تجربه و آگاهی کافی داشته باشد.
وکیل کیفری در حوزه جرایمی که در متن ذیل نامبرده و تعریف می‌شوند متخصص محسوب و عمده فعالیتهای وی در این حوزه هستند.

 

وکیل کیفری برای پرونده کلاهبرداری

کلاهبرداری یکی از پر اهمیت ترین جرایم مالی است. پرونده های کلاهبرداری همه ساله بخش بسیار زیادی از پرونده های کیفری را به خود اختصاص می دهد و از حساسیت و پیچیدگی های زیادی برخوردار است.

انتخاب وکیل کیفری بسیار پر اهمیت است. و از آن جهت اهمیت دارد که در واقع پای آبرو و حیثیت هر دو طرف در میان می باشد. وکیل کلاهبرداری خوب، باید دقت و توجه داشته باشد نه که آیا واقعا جرمی اتفاق افتاده است یا خیر و بعد از بررسی کامل اتهام، ابتدا خود به قضاوت در مورد آن موضوع بپردازد. بهترین وکیل می داند که مسائل و امور دعاوی کیفری بر خلاف دعاوی حقوقی که اکثرا مالی می باشد با جان افراد سروکار دارد. کوچکترین خطا و اشتباه از سوی وکیل در دفاع پرونده های کیفری باعث ضربه شدید و از بین رفتن دارایی اشخاص که در واقع همان جان اشخاص می شود.

جرایمی در قوانین مختلف هستند که برای آنها مجازات کلاهبرداری در نظر گرفته شده است که انها شامل جرایم ذیل می شود:

  1. معرفی ملک به غیر به عنوان مال خود
  2. اشخاصی که با تبانی به عنوان وارد ثالث، اقدام به طرح دعوا
  3. انتقال مال یک شخص در صورت اطلاع
  4. تحصیل انحصار وراثت بر خلاف واقع
  5. تقسیم منافع موهوم شرکت
  6. خیانت در امانت
  7. جعل عنوان نمایندگی بیمه
  8. فروش کالای تهیه شده با ارز دولتی به بهایی گران تر
  9. تقویم متقلبانه سهم الشرکه

کلاهبرداری به معنای بردن مال متعلق به غیر با استفاده از وسایل متقلبانه است. و عمدتا جرایم  دیگری مثل جعل و استفاده از سند مجعول در کلاهبرداری اتفاق می افتد برای فریب و اعتماد مال باخته برای بردن مال وی.

نکته ی مهم در این جرم مانور متقلبانه است که توسط مجرم انجام می شود به گونه ای که آن اقدامات متقلبانه درست به نظر می آید و شخص مال باخته از تقلبی بودن آن اقدامات اطلاعی  نداشته باشد.

 

مجازات جرم کلاهبرداری

در حال حاضر مطابق ماده ۱ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا اختلاس و کلاهبرداری، مجازات جرم کلاهبرداری علاوه بر رد اصل مال به صاحبش به حبس، از دو تا ده سال و انفصال ابد از خدمات‌ دولتی و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم می‌شود. 

شایان ذکر است که در صورتی مبلغ کلاهبرداری کمتر از صد میلیون تومان باشد، جرم قابل گذشت و بر طبق قانون کاهش مجازات حبس تعزیری مدت حبس آن نصف می‌شود.

جرایمی در قوانین مختلف هستند که برای آنها مجازات کلاهبرداری در نظر گرفته شده است که آنها شامل جرایم ذیل میشود:

  1. معرفی ملک به غیر به عنوان مال خود
  2. اشخاصی که با تبانی به عنوان وارد ثالث، اقدام به طرح دعوا
  3. انتقال مال یک شخص در صورت اطلاع
  4. تحصیل انحصار وراثت بر خلاف واقع
  5. تقسیم منافع موهوم شرکت
  6. خیانت در امانت
  7. جعل عنوان نمایندگی بیمه
  8. فروش کالای تهیه شده با ارز دولتی به بهایی گران تر
  9. تقویم متقلبانه سهم الشرکه

وکیل کیفری برای جرم توهین

نسبت دادن یک امر وهن آور به شخصی، به نحوی که عرفا به خفیف شدن و کسر شان وی منتهی گردد را توهین می گویند. حکم مجازات جرم توهین بسته به این عامل که توهین ساده ( توهین به افراد عادی) یا مشدد (توهین به مقامات) باشد.

ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی کتاب تعزیرات جرم توهین ساده را شرح داده است بدین شرح که:

توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک ، به مجازات جزای نقدی درجه شش (بیست میلیون ریال تا هشتاد میلیون ریال) خواهد بود.
 
ماده ۶۰۹ نیز به شرح توهین به مقامات پرداخته است:

هر کس با توجه به سمت، یکی از روسای سه قوه یا معاونان رئیس جمهوری یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا‌ نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی و ‌شهرداری ها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (۷۴) ضربه شلاق و یا 2.000.000 تا 25.000.000 ریال جزای ‌نقدی محکوم می‌شود. داشتن وکیل کیفری در خصوص جرم توهین می تواند به شما در پرونده های این چنینی، چه به عنوان شاکی و چه به عنوان متشاکی کمک شایانی کند.

 

وکیل برای خیانت در امانت 

عبارتی است که احتمالا میبایست تاکنون چندین بار به گوشتان خورده باشد . هر شخصی که مالی نزد وی به امانت گذاشته می شود، باید در نگهداری از آن تمام تلاش خود را به کار گیرد. در این صورت او خیانت در امانت نکرده است. خیانت در امانت علاوه بر اینکه از نظر حقوقی و قانونی جرم محسوب می‌شود، از نظر اجتماعی نیز جلوه خوبی نداشته و اشخاص نسبت به فرد مرتکب، بی‌اعتماد خواهند شد. برای اینکه بتوانید به راحتی و آسودگی خیال پرونده های خیانت در امانت را با موفقیت پشت سر بگذارید، نیاز به یک وکیل کیفری خوب با تخصص خیانت در امانت دارید.

 

قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ بخش جرایم علیه اموال و مالکیت ماده ۶۷۴ این جرم را بدین شرح تعریف نموده است: 
هر گاه اموال منقول یا غیر منقول، یا نوشته ‌هایی از قبیل سفته و چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا رهن یا برای وکالت یا‌ هر کار با اجرت ‌یا بی اجرت، به کسی داده شده و بنا بر این بوده است که، اشیاء مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصی که آن اشیاء نزد او ‌بوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها، استعمال یا تصاحب یا تلف یا مفقود نماید.

مجازات جرم خیانت در امانت 

حبس از ۳ ماه تا یکسال و نیم با استناد به ماده ۶۷۴ و اصلاحی ۱۰۴ سال ۱۳۹۹ قانون مجازات اسلامی کتاب تعزیرات

وکیل کارکشته برای جرائم مربوط به مواد مخدر

موضوعات مرتبط با مواد مخدر در قانون از مهمترین جرایم حال حاضر کشور می‌باشد. جرائم مواد مخدر در حال حاضر دیگر فقط به مواد مخدر سنتی که از گیاهان تولید می‌شده، شامل نیست. مواد مخدر جدید صنعتی مانند متادون، کراک و شیشه را نیز شامل می‌شود. در صورت درگیر شدن با جرائم و پرونده‌های مواد مخدر در صورت عدم حضور وکیل متخصص و متبحر ممکن است منجر به مجازات‌های بسیار سنگینی شود.

وکیل کیفری کاربلد برای جرم تهدید

از دیگر عناوین مجرمانه‌ای که در قوانین بدان اشاره شده است جرم تهدید است که اصولا به هنگام درگیری لفظی یا فیزیکی مشاهده می‌شود، طرفین همدیگر را تهدید به قتل، ربودن اموال، تجاوز به ناموس و از بین بردن و آتش زدن مال و اموال می‌کنند. از موارد دیگری که جرم تهدید اتفاق می‌افتد، هنگامی است که شخصی می‌خواهد با زور و تهدید مال و اطلاعات و اسناد و مدارکی را با ترساندن از دیگری اخاذی کند. برای اینکه بتوانید در پرونده های کیفری مرتبط با تهدید موفق شوید حتما از وکلای با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.

قانون‌گذار در موادی از قانون از جمله مواد ۶۶۸و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی کتاب تعزیرات آن عمل را به‌عنوان جرم تلقی کرده و کسانی را که اقدام به تهدید دیگران کنند طبق قانون مستحق مجازات می‌داند.

مستند قانونی جرم تهدید:

قانون‌گذار تهدید را در ماده ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات تصریح کرده است بدین شرح که:

ماده ۶۶۸: هر کس با جبر و قهر یا با اکراه و تهدید دیگری را ملزم به دادن نوشته یا سند یا امضاء و یا مهر نماید و یا سند و نوشته‌ای که متعلق به او‌یا سپرده به او می‌باشد را از وی بگیرد به حبس از سه ماه تا دو سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

 

ماده ۶۶۹: هر گاه کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشاء سری نسبت به خود یا بستگان او نماید،‌اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا مال یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه یا زندان از دو ‌ماه تا دو سال محکوم خواهد شد. که البته باتوجه به قانون کاهش حبس مجازات تعزیری و قابل گذشت بودن این جرایم مجازات آنها به نصف تقلیل یافته است.

وکیل متخصص برای دفاع ورود به عنف و مجازات ورود به عنف

از منظر قانون ورود به عنف بدین معنی  است که وقتی که کسی قصد ورود به ملک غیر را داشته باشد اما موانعی بر سر راهش نیز باشد و برای برداشتن این موانع از راه های غیر معمول و خشونت آمیز استفاده کند مرتکب جرم شده است.

شرط تحقق عنف زمانی است که خشونت و تهدید بر مقاومت مجنی علیه یا مانع آن غلبه داشته باشد که برخی از این مصداق ها عنف واضح و آشکار است مانند زمانی که در و یا پنجره میشکند اما برخی دیگر از این مصادیق واضح نمیباشد مانند پریدن از روی دیوار و یا گذاشتن اشیایی مثل نردبان جلوی در خانه و ورود غیر عادی به خانه.

 

مجازات ورود به عنف

در صورتی که شخصی مرتکب جرم ورود به عنف شده باشد مجازات وی از ۶ ماه تا ۳ سال حبس خواهد بود و در صورتی که مرتکبین دو و یا بیشتر از دو نفر باشد و یکی از آنها سلاح در دست داشته باشد به ۱ تا ۶ سال حبس محکوم میشود.

وکیل پایه یک دادگستری جرم سرقت

سرقت به معنای ربودن مال غیر (مال شخص دیگر) عمدا می باشد که این می تواند هر جایی  رخ دهد. می تواند ربودن یک کیف پول در خیابان باشد. و یا طلا و جواهرات گرانبها از خانه و یا حتی بصورت اینترنتی و …، اگر چنین حوادثی برای شما رخ داد، میبایست پیش از هر کاری بدون معطلی با کلانتری محل خود تماس حاصل فرماید و پس از صورتجلسه نمودن مال به سرقت رفته توسط ماموران پلیس و یافتن سارق و مضنون پرونده، می توانید از یک وکیل سرقت متخصص و متبحر که به تمامی راه های اثبات نمودن جرم مسلط باشد مشاوره دریافت نمایید و یا پرونده خود را برای دفاع به وکیل بسپارید.

  • ۰۱/۰۸/۲۳
  • کشمش ضایعاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی